Как попасть в клык вирма в скайриме

Опубликовано: 17.04.2024

Перевод текста: Santera, DARTH---ALEXIEL, mrPron
Помощь в переводе книг: Sidoro, Arond, mrPron
Сборка версий, перевод Readme: DJ Kovrik
Тестирование: Alexium

Восточная имперская компания нанимает Довакина, чтобы уничтожить дракона, который мешает торговле в Скайриме. Но может ли быть, что летающее чудовище сеет хаос не просто так, возможно, это ли часть чего-то куда более зловещего?
Мастерски срежиссированная и полностью озвученная линейка квестов заставит вас покинуть Скайрим и отправиться на большой остров "Клык вирма". Вам придётся с боем проложить себе путь по новым землям и подземельям и одержать победу в нелёгкой схватке.
Квест предназначен для игроков 10-го уровня и выше, продвинувшихся по основной сюжетной линии Skyrim (они должны уже быть призваны Седобородыми). Имперский гонец, Теодин Бьен, доставит вам письмо с просьбой явиться в таверну "Гарцующая кобыла" в Вайтране. Задача кажется простой - нужно одолеть причиняющего беспокойство дракона. Но, возможно, на пути к её решению встретятся осложнения.

Подробнее:
- Новая квестовая линия, которую венчает впечатляющая битва с драконом.
- Новый, сделанный вручную огромный остров со множеством примечательных мест, исследовать которые поможет карта острова с маркерами.
- Вместе с тремя новыми спутниками пройдите с боями через одно из самых больших подземелий Тамриэля.
- Решите загадку, подчинив себе разум драугра!
- Обустройте заброшенный имперский форт и сделайте его своим новым домом.
- Более 30 новых уникальных персонажей.
- 17 новых квестов: 2 из основной сюжетной линии и 15 побочных.
- Более 200 озвученных строк диалогов.
- Переносные медвежьи капканы, купить которые вы сможете у Джа'Шави-Дара.
- Бардовские инструменты, на которых вы сможете играть.
- Новый крик: Fiik Lo Sah (Фантомная форма)
- Новые заклинания вызова драугров и ряд других.
- Новые ингредиенты.
- Новые музыкальные композиции.

Требования:
- Skyrim SE 1.5 и выше
- Realistic Water Two (опциально)
- RS Children Overhaul (опциально)
- SKSE64 и SkyUI SE (опционально). Для настройки некоторых параметров, хотя мод может работать и без этих настроек.

Установка
1. Распакуйте содержимое папки "Data" архива в вашу папку "Data" в игре.
2. При наличии поддерживаемых модов установите альтернативный плагин со вшитыми патчами.
3. Убедитесь, что в папке "Data" присутствуют файлы Wyrmstooth.esp и Wyrmstooth.bsa.
4. Запустите ваш менеджер плагинов и подключите файл "Wyrmstooth.esp".
5. Для начала квеста дождитесь, пока вас найдёт Теодин Бьен (имперский гонец) или же поговорите с Лурием Лиором, найти которого можно в "Гарцующей кобыле", в Вайтране.

Удаление
1. Завершите все взятые задания мода и покиньте остров.
2. Убедитесь, что из папки "Data" удалены файлы Wyrmstooth.esp и Wyrmstooth.bsa

Если вам требуется портирование и/или перевод мода для SE, можете заказать эту работу мне.

Если вам пришлись по душе мои публикации, вы можете поддержать меня:
* Карта: 4276560024178115
* Яндекс-кошелёк: 410011993475062

Восточная имперская компания нанимает Довакина, чтобы уничтожить дракона, который мешает торговле в Скайриме. Но может ли быть, что летающее чудовище сеет хаос не просто так, возможно, это часть чего-то куда более зловещего?

Мастерски срежиссированная и полностью озвученная линейка квестов заставит вас покинуть Скайрим и отправиться на большой остров Змеиный Зуб. Вам придется с боем проложить себе путь по новым землям и подземельям и одержать победу в нелегкой схватке.

Необходимые ссылки:
Wyrmstooth-v1.16-ru.7z 251 Мб скачать
Wyrmstooth - файл readme 16 Кб читать

Ниже приведены опциональные патчи, исправляющие ряд возможных ошибок. Если маркер "Змеиного Зуба" не появляется после возвращения с острова, то установите первый патч. Он добавит нужный маркер в порт Солитьюда. Если при быстром путешествии на "Змеиный Зуб" ваша игра завершается с ошибкой, то установите патч, отключающий воспроизведение музыки из мода, которое иногда может приводить к "вылетам". При проблеме с бесконечной загрузкой локаций мода используйте ini-файл, а при появлении молчащих NPC - seq-файл.

Опциональные патчи:
Wyrmstooth - исправление маркера карты 1 Кб скачать
Wyrmstooth - отключение музыки 1 Кб скачать
Wyrmstooth - SEQ-файл 1 Кб скачать
Wyrmstooth - ini-файл 1 Кб скачать
Галерея:

Ведущий: Antrix
Прошлая команда: DJ_Kovrik, Santera
Дизайн: G-Ray


Насколько мы поняли, вы используете блокировщик рекламы в вашем браузере. Скорее всего, это AdBlock или AdBlock Plus.

Учитывая, сколько агрессивной рекламы можно встретить на различных сайтах, это, возможно, и оправданно.

Однако Riot Pixels — пока ещё небольшой сайт, мы существуем в основном на деньги, получаемые от различных рекламодателей. Пользователей же с установленным AB/ABP на Riot Pixels сейчас — более 30%. Это очень много.

У блокировщиков рекламы есть еще одно плохое свойство — у вас может «поехать» дизайн или перестанут показываться скриншоты.

To enjoy the benefits of Nexus Mods, please log in or register a new account

  • All games
  • Skyrim
  • Mods
  • New Lands
  • Wyrmstooth

File information

Last updated

Original upload

Created by

Uploaded by

Virus scan

Tags for this mod

  • Companions/Followers
  • Lore-Friendly
  • English
  • Voice Acting
  • New Lands
  • Quests
  • Locations - Caverns
  • Locations - Dungeons
  • NPC Vendors
View more.Tag this mod
  • Description
  • Files 1
  • Images 15
  • Videos 6
  • Articles 1
  • Docs
  • Posts 211
  • Bugs 0
  • Logs
  • Stats

About this mod

The East Empire Company commissions the Dragonborn to slay a dragon that is interrupting trade routes throughout Skyrim. But is the dragon stirring up trouble with a particular reason and what sinister motive does it have for its actions?

This mod does not have any known dependencies other than the base game.

Mods requiring this file

Mod name Notes
Wyrmstooth - Thunderchild Patch
wyrmstooth armors upgradable
Wyrmstooth PTBR Obviamente você precisa do mod original

Credits and distribution permission

  • Other user's assets All the assets in this file belong to the author, or are from free-to-use modder's resources
  • Upload permission You can upload this file to other sites but you must credit me as the creator of the file
  • Modification permission You are allowed to modify my files and release bug fixes or improve on the features so long as you credit me as the original creator
  • Conversion permission You are not allowed to convert this file to work on other games under any circumstances
  • Asset use permission You must get permission from me before you are allowed to use any of the assets in this file
  • Asset use permission in mods/files that are being sold You are allowed to use the assets in this file in mods/files that are being sold, for money, on Steam Workshop or other platforms
  • Asset use permission in mods/files that earn donation points You are not allowed to earn Donation Points for your mods if they use my assets

Author notes

This author has not provided any additional notes regarding file permissions

File credits

Daniel Coffey (Lurius Liore)
David Bodtcher (Alberthor, Balmir, Hroldar, Sigur, Geitrich)
Tim Morgan (Theodyn Bienne)
Andrew Miller (Vulthurkrah)
Adriana Beals (Daenlit, Elmera, Spriggan Matriarch)
Ben Britton (Athir, Vulom, Holmar)
Dan Marfleet (Shargam, Bolmar, Hulgard, Castus Arius, Ynglod Ironbender, Skonjar)
Randy Westbrook (Dunyick, Vontus Laenius, Nalion)
Cassandra Wladyslava (Ajira, Shomara, Svenja, Lalaine Laenius, Gildan, Thelma, Helga the Haggard)
Matthew Dixon (Ja’Shavi-Dar, Speaks-Many-Tongues, Plants-Bitter-Seeds, Sits-With-Beetles, Mudcrab Merchant)
Avery Smithhart (Yngfa, Leone Laenius, Rose)
Blary (Ingredients Wall Art resource)
Artisanix (Paintings and Frames resource)
Jon Polenz (Project Lead, Story, Level Design, Quest Design, Alka)

Soundtrack by León van der Stadt

Donation Points system

This mod is opted-in to receive Donation Points

Translations available on the Nexus

Language Name
Spanish Author: celiand y TONI8 Wyrmstooth ESPANOL
Portuguese Author: Arcandigos Wyrmstooth PTBR
Turkish Author: Negatrm Wyrmstooth - Turkish Translation

Version 1.19.2

  • Fixed a minor lighting issue in Fort Valus muster that occurs before purchasing upgrades.
  • Fixed a performance issue in the dockmaster's house.
  • Repositioned the bounty note in Stendarr's Outpost to make it a bit easier to spot.
  • Fixed a minor issue where the mercenaries would sometimes rush to the player during the draugr control sequence, sometimes getting in the way of Alberthor's spell.
  • Fixed some missing voice acting for the new wait/follow commands for the mercenaries that was accidentally left out of the SSE port.
  • Fixed a few mistakes in Alberthor's subtitles. If anyone else spots any more mistakes, please let me know.
  • Fixed another issue where sometimes phantom form would spawn in with a male body if the player character is female. See WTPhantomFormLoad.psc for more info.
  • Removed Lorumend from a few factions she shouldn't have been in.
  • Fixed an issue with the wispmothers not being aggressive when they load in.
  • Fixed a minor lighting issue in the new ice cave section of Haetar's Cave.
  • Remastered the Dimfrost track.
  • Added 4 new dungeon tracks.
  • Added new music for the intro boat ride sequence.
  • Re-rendered the intro .bik video with new music.

Version 1.19.1

  • Fixed a collision issue in the pillar puzzle room of Wyrmstooth Barrow Temple.
  • Removed an icicle that was blocking one of the doorways outside the entrance to Wyrmstooth Barrow Crypt.
  • Adjusted the position of a few very slightly mis-aligned dungeon tileset pieces in Wyrmstooth Barrow Temple.
  • Faelor is now set to ignore combat when you initially meet the wolf to try and prevent a dialogue issue from occurring.
  • Faelor's AI is now forced to re-evaluate immediately after being dismissed.
  • Removed a Falmer Hut that couldn't be entered in Dimfrost Animonculatory.
  • Added an option to turn off Autosaves in the MCM. If your game is freezing at certain parts of the dungeon, the game is trying to make an Autosave.
  • Added a location encounter to bring Theodyn Bienne to the nearest town you visit when you meet quest start requirements so Wyrmstooth can start quicker.
  • Added conditions to prevent Wyrmstooth's custom music tracks from playing while the player is in combat.
  • Remade the WTFXVolumeMist.nif file using FXVolumeMist.nif from SSE to try and fix a graphical issue that only manifests on Xbox (SSE only).
  • The Phantom Form actor should now have a female body if the player character is female.
  • The Phantom Form actor now performs an idle animation wherever it's spawned in to distract enemies.

Version 1.19

  • Generated TVDT occlusion for the Dimfrost and Wyrmstooth worldspaces. This should improve performance around the island.
  • Removed some occlusion planes around the island that are no longer necessary. Having too many can actually degrade performance.
  • Optimized performance at Wyrmstooth Docks and Fort Moonwatch a bit more.
  • Reduced the size of the battles in the refectory to reduce likelihood of crashes on low end systems or systems that are maxing out VRAM.
  • Removed a couple traps that were in obnoxious spots.
  • Repositioned the secondary lever for the pressure puzzle in the refectory so it's more visible.
  • Added a hint for solving the pressure puzzle in the refectory.
  • Built up the ruins outside the entrance to Wyrmstooth Barrow.
  • Fixed a minor issue with weather in sub regions not set to override main region weather.
  • Removed a merchant chest and faction assigned to Elmera that she was not using.
  • Made a few more changes to the book 'History of Wyrmstooth'.
  • Thickened the cloud around the island.
  • The Marauder Footman who steals the claw no longer flees to Herman's Holdout.
  • A second trap has been set up to kill the Marauder Footman if he somehow survives the first trap.
  • Made a minor change to the way the steampool dragon encounter starts so the second dragon triggers after the first.
  • Reduced the glow intensity of bog beacon and deep beacon.
  • Expanded Coldwave Crescent.
  • Day/Night soundtracks should no longer play over dungeon soundtracks.
  • Expanded Haetar's Cave.
  • Fixed an issue with some dungeons not having music.
  • Adjusted acoustic settings for several interiors to better match the type of location.
  • Expanded Krakevisa.
  • Added 3 dragon mounds corresponding to the 3 dragons you fight on the island.
  • Expanded Wyrmstooth Barrow Temple and Wyrmstooth Barrow Refectory.
  • Made the button that opens the elevator in Vulthurkrah's room in Dimfrost Luminatory easier to reach.
  • Expanded Frostwind Folly to make it a bit less linear.
  • Optimized performance in Belonir's Borg.
  • Removed a couple script files that weren't being used.
  • Recompiled all scripts. Included script source in the release.
  • Reduced duration of draugr swarm and made them slightly less likely to occur.
  • Resorted dialogue views and included the .xml files in the release.
  • Renamed the starting quest 'Dragon Hunt' to 'Wyrmstooth'. Note: Internally it's still called WTDragonHunt.
  • Quests that should only be run once are now specifically set to only run once.
  • Wyrmstooth NPCs are now placed into their positions only once you meet quest start requirements. Lurius and Theodyn should no longer be seen idling in the Bannered Mare before the quest starts.
  • The quest 'Barrow of the Wyrm' no longer starts in the background when the mod is loaded. It is now manually started when the intro quest 'Wyrmstooth' finishes.
  • Similarily, WTRebuild now only starts when 'Barrow of the Wyrm' finishes. This should help alleviate some stuttering caused by a bunch of large quests starting all at once as soon as the mod loads.
  • Fixed a scripting bug that caused Stonehollow to rebuild too quickly.
  • Added an MCM that allows you to change Wyrmstooth quest start conditions. This feature will require SKSE and SkyUI. The mod will still function fine without them.
  • Wyrmstooth now starts by default at the end of 'Way of the Voice' rather than at the start of it.
  • The quest 'Barrow of the Wyrm' now shuts down properly and no longer stays running in the background after you complete it.
  • Quest items associated with 'Barrow of the Wyrm' are therefore now also droppable once this quest is finished.
  • Adjusted Vulthurkrah's leveling to scale a bit better with the player.
  • The steampool dragons should now be a bit tougher too.
  • Random encounters involving multiple NPCs now follow a leader.
  • Vulthurkrah may now appear in a random encounter in Skyrim with a burning merchant cart before you confront him at Ancient's Ascent.
  • Made a few cosmetic changes to Fort Valus to mostly to make the exterior better match the interior.
  • Moved hellos from WTDragonHunt to WTDialogueIdle.
  • Regenerated SEQ file.
  • Reversed the skin tone change on Jonsi and Signy to make Wyrmstooth a bit more compatible with mods that make children look human.
  • Fixed a roombound issue in Bloodfrost Burrow.
  • Excluded the mannequins in Fort Valus Muster from bard audiences.
  • You should now be able to trade with Ja'Shavi-Dar as soon as you arrive on the island.
  • You can now leave the mercenaries behind during Barrow of the Wyrm if you want to do the dungeon on your own.
  • You can now sleep in the dockmaster's house if you need to.
  • Elmera should stop tending to Ja'Shavi-Dar once you enter the barrow.
  • Generated TVDT occlusion for the Dimfrost and Wyrmstooth worldspaces. This should improve performance around the island.
  • Removed some occlusion planes around the island that are no longer necessary. Having too many can actually degrade performance.
  • Optimized performance at Wyrmstooth Docks and Fort Moonwatch a bit more.
  • Reduced the size of the battles in the refectory to reduce likelihood of crashes on low end systems or systems that are maxing out VRAM.
  • Removed a couple traps that were in obnoxious spots.
  • Repositioned the secondary lever for the pressure puzzle in the refectory so it's more visible.
  • Added a hint for solving the pressure puzzle in the refectory.
  • Built up the ruins outside the entrance to Wyrmstooth Barrow.
  • Fixed a minor issue with weather in sub regions not set to override main region weather.
  • Removed a merchant chest and faction assigned to Elmera that she was not using.
  • Made a few more changes to the book 'History of Wyrmstooth'.
  • Thickened the cloud around the island.
  • The Marauder Footman who steals the claw no longer flees to Herman's Holdout.
  • A second trap has been set up to kill the Marauder Footman if he somehow survives the first trap.
  • Made a minor change to the way the steampool dragon encounter starts so the second dragon triggers after the first.
  • Reduced the glow intensity of bog beacon and deep beacon.
  • Expanded Coldwave Crescent.
  • Day/Night soundtracks should no longer play over dungeon soundtracks.
  • Expanded Haetar's Cave.
  • Fixed an issue with some dungeons not having music.
  • Adjusted acoustic settings for several interiors to better match the type of location.
  • Expanded Krakevisa.
  • Added 3 dragon mounds corresponding to the 3 dragons you fight on the island.
  • Expanded Wyrmstooth Barrow Temple and Wyrmstooth Barrow Refectory.
  • Made the button that opens the elevator in Vulthurkrah's room in Dimfrost Luminatory easier to reach.
  • Expanded Frostwind Folly to make it a bit less linear.
  • Optimized performance in Belonir's Borg.
  • Removed a couple script files that weren't being used.
  • Recompiled all scripts. Included script source in the release.
  • Reduced duration of draugr swarm and made them slightly less likely to occur.
  • Resorted dialogue views and included the .xml files in the release.
  • Renamed the starting quest 'Dragon Hunt' to 'Wyrmstooth'. Note: Internally it's still called WTDragonHunt.
  • Quests that should only be run once are now specifically set to only run once.
  • Wyrmstooth NPCs are now placed into their positions only once you meet quest start requirements. Lurius and Theodyn should no longer be seen idling in the Bannered Mare before the quest starts.
  • The quest 'Barrow of the Wyrm' no longer starts in the background when the mod is loaded. It is now manually started when the intro quest 'Wyrmstooth' finishes.
  • Similarily, WTRebuild now only starts when 'Barrow of the Wyrm' finishes. This should help alleviate some stuttering caused by a bunch of large quests starting all at once as soon as the mod loads.
  • Fixed a scripting bug that caused Stonehollow to rebuild too quickly.
  • Added an MCM that allows you to change Wyrmstooth quest start conditions. This feature will require SKSE and SkyUI. The mod will still function fine without them.
  • Wyrmstooth now starts by default at the end of 'Way of the Voice' rather than at the start of it.
  • The quest 'Barrow of the Wyrm' now shuts down properly and no longer stays running in the background after you complete it.
  • Quest items associated with 'Barrow of the Wyrm' are therefore now also droppable once this quest is finished.
  • Adjusted Vulthurkrah's leveling to scale a bit better with the player.
  • The steampool dragons should now be a bit tougher too.
  • Random encounters involving multiple NPCs now follow a leader.
  • Vulthurkrah may now appear in a random encounter in Skyrim with a burning merchant cart before you confront him at Ancient's Ascent.
  • Made a few cosmetic changes to Fort Valus to mostly to make the exterior better match the interior.
  • Moved hellos from WTDragonHunt to WTDialogueIdle.
  • Regenerated SEQ file.
  • Reversed the skin tone change on Jonsi and Signy to make Wyrmstooth a bit more compatible with mods that make children look human.
  • Fixed a roombound issue in Bloodfrost Burrow.
  • Excluded the mannequins in Fort Valus Muster from bard audiences.
  • You should now be able to trade with Ja'Shavi-Dar as soon as you arrive on the island.
  • You can now leave the mercenaries behind during Barrow of the Wyrm if you want to do the dungeon on your own.
  • You can now sleep in the dockmaster's house if you need to.
  • Elmera should stop tending to Ja'Shavi-Dar once you enter the barrow.

Straight donations accepted

Wyrmstooth adds a new quest that takes the Dragonborn to the island of Wyrmstooth situated north of Solitude across the Sea of Ghosts. Battle across new landscapes and through new dungeons in this expansion-sized mod. The task may seem simple enough: slay a dragon that's stirring up trouble. But things never quite go that easily.

A New Land to Explore: Travel north across the Sea of Ghosts to the island of Wyrmstooth in pursuit of a dragon. Delve into one of the largest dungeons in Tamriel with a cadre of mercenaries at your disposal.

Your Home is Your Castle: Purchase an abandoned imperial fort from Lurius Liore, make it your own, hire new staff, and defend it from unwanted visitors.

New Weapons, Shields, Spells, and a new Shout: Treasures sequestered across the island reward those with a keen sense of exploration. and a keener ability to fend off danger lurking in the depths of the many dungeons found across the island.

An MCM is included that allows you to configure quest start requirements.

See the Readme File for more information.

Refer to the Wyrmstooth Official Guide for a full walkthrough of Wyrmstooth.

For the MCM you will need SKSE and SkyUI. Without it, Wyrmstooth will, by default, start when you reach level 10 and have finished 'Way of the Voice'.

If you already have an older version of Wyrmstooth installed, finish 'Barrow of the Wyrm' first before updating to 1.19 or above.

Описание:
Драконы давно кажутся вам чем-то обыденным? И то правда, мало кто из них наделен собственным именем и собственным мнением. Но не в этот раз! Вультуркрах - ужас холда, Вультуркрах - разоритель Клыка Вирма вынашивает далеко идущие планы.

Однако, и те, кто будет противостоять ему, далеко не новички. Команда лучших наемников-профессионалов, которую вам предстоит собрать по ходу квеста, и вы - могучий Довакин, единственный, кто в состоянии открыто сразиться с драконом. Ваш путь далек и полон приключений, но вы справитесь! Ваша цель - Клык Вирма и огромная награда!

Особенности:

  • Большая квестовая линия с отлично проработанными персонажами и несколько побочных веток;
  • Огромный новый остров с нормальной картой и местами для исследования;
  • Новое оружие, новые заклинания;
  • Около 30 новых персонажей;
  • 17 новых квестов: 2 основных и 15 дополнительных;
  • Около 500 строк озвученных диалогов;
  • Новый город;
  • Захватывающие приключения в легендарной бездне Димфрост;
  • Полная озвучка персонажей (англ.);
  • Дом для игрока - целый форт с возможностью благоустройства;
  • Квест начнется, когда с вами поговорит Теодайн Бьен - курьер Имперской Восточной Компании.

Примечания:
  1. Для старта квеста вы должны достичь 10 уровня и начать главный квест - получить призыв Седобородых, как минимум.
  2. Лучше находиться в городе днем, чтобы курьер нашел вас.
  3. Моду не нужны для работы никакие плагины, однако, он довольно конфликтный. Постоянно сохраняйтесь, чтобы было куда откатиться в случае несрабатывания квеста.
  4. Если в конце квеста в городе дракон не нападает на вас, посадите его драконобоем или бейте из дальнего оружия.

В папке "Опционально" вы найдете парочку фиксов на тот случай, если вы столкнетесь с указанными проблемами:
  • WyrmstoothTravelCrashHotfix - предотвращает вылет на рабочий стол, происходящий при путешествии на Клык Вирма из-за невозможности загрузить музыку из bsa архива.
  • WyrmstothMapMarkerHotfix - включает маркер на карте Клыка Вирма у доков Солитьюда, если он не включается автоматически сам при первом прибытии на Клык Вирма.

Требования:
  • Skyrim LE 1.9.32.0.8

Установка:
  • Поместить файлы мода в папку Data, после чего подключите esp через Лаунчер игры или MMO.

Изменения в 1.17b:
  • Новые дополнительные квесты;
  • Новое Оружие;
  • Улучшения карты;
  • Исправление багов;
  • Добавлены новые события и несколько локаций;
  • И многое другое!

Восточная имперская компания нанимает Довакина, чтобы уничтожить дракона, который мешает торговле в Скайриме. Но может ли быть, что летающее чудовище сеет хаос не просто так, возможно, это часть чего-то куда более зловещего?

Мастерски срежиссированная и полностью озвученная линейка квестов заставит вас покинуть Скайрим и отправиться на большой остров Змеиный Зуб. Вам придется с боем проложить себе путь по новым землям и подземельям и одержать победу в нелегкой схватке.

Необходимые ссылки:
Wyrmstooth-v1.16-ru.7z 251 Мб скачать
Wyrmstooth - файл readme 16 Кб читать

Ниже приведены опциональные патчи, исправляющие ряд возможных ошибок. Если маркер "Змеиного Зуба" не появляется после возвращения с острова, то установите первый патч. Он добавит нужный маркер в порт Солитьюда. Если при быстром путешествии на "Змеиный Зуб" ваша игра завершается с ошибкой, то установите патч, отключающий воспроизведение музыки из мода, которое иногда может приводить к "вылетам". При проблеме с бесконечной загрузкой локаций мода используйте ini-файл, а при появлении молчащих NPC - seq-файл.

Опциональные патчи:
Wyrmstooth - исправление маркера карты 1 Кб скачать
Wyrmstooth - отключение музыки 1 Кб скачать
Wyrmstooth - SEQ-файл 1 Кб скачать
Wyrmstooth - ini-файл 1 Кб скачать
Галерея:

Ведущий: Antrix
Прошлая команда: DJ_Kovrik, Santera
Дизайн: G-Ray


Насколько мы поняли, вы используете блокировщик рекламы в вашем браузере. Скорее всего, это AdBlock или AdBlock Plus.

Учитывая, сколько агрессивной рекламы можно встретить на различных сайтах, это, возможно, и оправданно.

Однако Riot Pixels — пока ещё небольшой сайт, мы существуем в основном на деньги, получаемые от различных рекламодателей. Пользователей же с установленным AB/ABP на Riot Pixels сейчас — более 30%. Это очень много.

У блокировщиков рекламы есть еще одно плохое свойство — у вас может «поехать» дизайн или перестанут показываться скриншоты.

Читайте также: